۱۳۹۰ مهر ۲۲, جمعه

عباس فخرآور را بیشتر از قبل شناختیم!؟


درود بر دوستان .  چندی پیش مطلبی نوشتم با عنوان اقای فخراور با که مبارزه میکنید؟ که در بعضی از فیس بوکها ووبلاکها وسایت رهسا نیوز چاپ گردید که من در اخر نوشته ام ادرس سایت وفیس بوکها ووبلاکها رامیدهم . ودر این مطلب سوالاتی وابهاماتی را مطرح کردم .و از ایشان خواستم پاسخ دهد ،اما دوست وعزیز مبارز کشور ما اقای احمد باطبی در مطلبی با عنوان (اقای فخراور را بهتر بشناسید  ) مطالب مفصلی با دلیل وسند  درباره زندگینامه این به ظاهر مبارز با نظام ودر اصل همد ست نظام درج نمود که واقعا اول ازایشان تشکر میکنم . واز ایشان گلایه ایی دارم؟ که چرا این اقدام را زودتر انجام نداده که دست. که  این شخص که برادر محترمش هم درتلوزیون نظام جمهوری اسلامی به وقاحت ان اذعان دارد زودتر ماهیتش اشکار شود.هرچند که گلایه ایی هم از این مبارز نمیتوان داشت این هم در نجابت وپاکی این جوان سرچشمه دارد  .با افشاگری که عزیز مبارز اقای باطبی انجام دادند دیگر نیازی به گفتن ونوشتن نیست .چون("در خانه اگر کس است یک حرف بس است ") ودیگر جایی برای حرف زدن اقای فخراور و خانم های معلوم الحال دور و برش نمیما ند .وجایی هم برای دفاع مبارزان واستفاده از پتانسیل خود برای رو کردن دست این اقا نمی ماند. اما این من از افشاگری زیبایی که اقای باطبی انجام داده استفاده میکنم وچند سوال ازاقای فخراوردارم ؟ وامیدوارم که ایشان جواب بدهند .در مطلب عزیزمان اقای باطبی امده که : عباس فخرآور در بخشی از وبسایت خود با عنوان " زندگی نامه و افخارات " در باره خود مینویسد :" ... سال ۱۳۷۳ مبارزات دانشجویی امیر فخر آور با سخنرانی در دانشکده پزشکی ارومیه بر علیه خامنه‌ای و ولایت فقیه اوج گرفتعباس فخرآور در این نوشته مدعی است که در دانشکده پزشکی دانشگاه ارومیه مشغول تحصیل بوده ، اما به طور مشخص از رشته تحصیلی خود در این دانشکده صحبت نمیکند .او در برخی از مصاحبه های خود پس از خروج از ایران نظیر مصاحبه با " خسرو شميراني - از شهروند " که آن را در صفحه " زندگی نامه و افتخارات " نیز قرار داده مشخصاً خود را دانشجوی پزشکی دانشگاه ارومیه معرفی کرده و میگوید :بعد ‌از اتمام دبيرستان در دانشگاه اروميه در رشته پزشكي پذيرفته شدم .   ودر این باره استنادهایی که به سخنان عزیزان دلاور کشور ما ازجمله اقای ( عابد توانچه . دکترناصر زرافشان دکتر فرزاد حمیدی اقای علی افشاری ) وعده ایی دیگر شده همه دال بر همدست بودن اقای فخراوربرای تفرقه با سران  نظام است .اول انکه اقای فخر اور اولین اصل برای یک مبارز وازادیخواه  وطن. درستی پاکی وراستگویی اوست .شما کدام یک از این اصل را رعایت کردید؟ از مدرک تحصیل خود که شبیه عوامل نظام عمل کردید (اقای کردان) وزیر کشور استیضاح شده احمدی نژاد تا بی حرمتی به نوامیس مردم که این نوع اعمال هم درنظام جمهوری اسلامی کم نیست. اما اگر من اشتباه میگویم شما جواب دهید؟2 - دفعه قبل نامه حمایت 102نفررا یا انها را مبارز قبول نکردیدیا مرده دانستید ویا..........الان تمام این افرادزنده هستند جزءمبارزین هستند البته نه ازنوع مبارزه ایی که شما میکنید.برای حفظ نظام این عزیزان برای سرنگونی نظام تلاش میکنند. در جواب این عزیزان چه سخنی دارید ؟ 3 - اقای حجت بختیاری رابیسواد خطاب کردید . شما سوادرادرچه میبینیئد؟ هرکس کتاب خوانده باشد ؟یا داخل دانشگاه رفته باشد؟ایا شما خری را که باری از کتاب بر دوش دارد و ار ار میکند باسواد میدانید؟ بسیاری را میشناسم با مدرک بالا حتی از حرف زدن ساده خود عاجزند! بسیار میشناسم که با مدرک بالا از هیچ  درکی از اطراف خود ندارند. وبرای به ثمررساندن حرف خود دست به هر دروغ ونیرنگی میزنند . نمونه اش خود شما به اسم وطن دوستی دست به هررذالتی میزنید . ایا اقای فخراور درس وسواد را در این حد میدانید؟ من برخلاف شما فکر میکنم. سواد را در ادب درپاکی درستی دوری از تفرقه وفتنه اندازی بین مبارزان میدانم  وتلاش برای رسیدن به اتحاد  نه با دشمنی درست کردن وفتنه اندازی کردن برای رسیدن به شهرت وخودنمایی.اقای فخر اور من مبارز نیستم وخودرا خاک پای مبارزین وطنم نمیدانم افتخار میکنم در وطنی زندگی میکنم که دلیرانی .چون اقایان سحابی ها، سهراب ها ،محمدی هاو.......................و خانمها سحابیها، نداها، ترانه ها و............ .باخون خود درخت ازاده گی راابیاری کردند. افتخار میکنم در وطنی زندگی میکنم که اقایان زارع زاده ها ، محمدیها باطبی ها ،سنجری ها ..................زندگی کرده اند افتخار میکنم در وطنی زندگی میکنم که اقایا ن حشمت الله طبرزدی ها .سحرخیزها ،کیوان صمیمی ها و.......................خانمها بهاره هدایت ها ، نسرین ستوده ها ،مهدیه گلروها و........................در ان نفس میکشند . وننگ دارم از امثال انسانهای پست وفرومایه ایی که برای رساندن خود به قدرت وشهرت و شهوت دست به هر نوع دروغ ودغلی میزنند و نام خود رامبارزبرای ایران میدانند . ادرس درج مطلب قبلی خود را مینویسم در پایین مطلب که بدانی دروغی نگفتم ومانند تو نیستم .باز مانند دفعه قبل مینویسم مبارزان وطنم خط قرمزی برای من هستند وازانها دفاع میکنم چه با قلم ضعیف خود ویا چه با جان حقیر خود .وبه شما سفارش میکنم نام مستعاری که برخود گذاشته بودید، سیاوش انهم از کتاب دلیران ایران زمین رابردارید، ونام عربی که دارید راحفظ کنید. وبه جای فامیل خود که فخراور گذاشتید ان راننگ اور بزارید. چون نام امیر عباس ننگ اور بیشتر به شما میاید کسی که باعث تفرقه وجدایی بین کشور خود میشود. مانند لکه ننگی برای کشورش است . ترسم نرسی به کعبه  ای اعرابی   این ره که تو میروی به ترکستان است .    نویسنده ستارولاله

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر